skip to main | skip to sidebar

2013. február 11., hétfő

mint két tojás,vagy inkább hangzás

Régóta tervezem,hogy megírom ezt a bejegyzést,de egyszerűen képtelen voltam rávenni magamat.
Aki ismeri ezt az új számot Olly Murstől,nem lepődik meg, hiszen aki kicsit is jártas a Maroon5 számaiban,az egyből azt hihette,hogy ez bizony egy Maroon5 dal.. sokan az énekes hangját is keverik Adam Levinével,én a jó fülemmel,tudtam,hogy nem ő az,és bármennyire is próbáltam utálni a dalt,akkor sem ment.. akárki akármit mond,a Maroon5 elöbb volt,számomra ez már egyből azt jelenti,hogy Olly hasonlít rájuk,természetesen,így a logikusabb is. Ami viszont vicces,hogy egy X-factor sztár hajaz egy The Voice tag stílusára ami már magában elismerés..:D
Persze,most nem szeretnék sárral dobálózni,hiszen nekem is tetszik a dal,csak Adam Levine hangjával annyival jobban tetszene.. Flo ridáról meg meg van a véleményem.. amikor elöször hallottam friss volt meg érdekes,de könyörgöm,minden számban a része teljesen ugyanolyan egysíkú.. kiábrándító.
A neten mindenki ezt hangoztatja, a klipp alatt is a megdöbbent kommentek,hogy ez nem maroon5??, ez de maroon5, mennyire misery, meg a hangzás is teljesen Adam Levine. Mindenki eldöntheti magának,hogy mit gondol:) Ha pedig megosztjátok kommentként,még boldog is leszek;)

2 megjegyzés:

  1. Erre mondják hogy Maroon 5 ????? Botfülüek! ;) Ég és föld a két pasi hangja. Na jó, az eleje Misery-s, de akkor sem lehet összekeverni. Az meg egyenesen ciki, hogy akár csak egyetlen egy momentumát is másolják! Pfff....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az részemről rendben,hogy a 2 pasi hangja teljesen más milyen,de azt,hogy ez teljesen maroon5 hangzás már nem lehet letagadni. azért ennyi ember csak nem tévedhet:D

      Törlés