skip to main | skip to sidebar

2012. december 24., hétfő

Boldog karácsonyt kívánunk:)

Szeretném megköszönni ezt a sok látogatót, hozzászólást, kedves szavakat, higyjétek el,hogy ez mozgatja az oldalt is és a világot is:) Élvezet veletek csinálni az oldalt, és igyekezni megfelelni nektek és az elvárásaitoknak az év minden napján. Remélem Karácsony napján sem feletkeztek meg rólam és a lapról,és azért ha mást nem is,feljöttök ,és együtt informálódunk Adamről:)
Ez egyébként a 100ik post;)

Valamint kis ajándékokkal is készültem, amit grafikai frissítések lennének, igyekeztem azoknak is kedveskedni,akik nem rendelkeznek oldallal,szimplán Adam rajongók,de azoknak is ,akik pedig boldog portáltulajdonosok:)
 Kezdetképpen háttereket gyártottam *én is használom ;)* ,igyekeztem olyan képeket választani ahol Adam elég helyes ahoz,hogy mindenki ezt használja,meg ne legyen nagyon karácsonyi,hogy ne legyen szezonális:D Meg nekem állandóan tömve van az asztal mappával,igyekeztem olyanokat csinálni,hogy vagy a jobb vagy a bal oldalon van a lényeg. Lehetne mondani,hogy ez egyértelmű ,de mutogathatnék,hogy kinek nem:DD A felbontás (egyenlőre)  1366*768os,mivel én is ezt használok, meg ez a legnagyobb is,kicsinyíteni sokkal egyszerűbb,mint kis képpel a nagy helyet kitölteni;) ha esetleg kisebb kéne,nagyon szívesen lekicsinyítem,írj nyugodtan:)


 1366*768 | 1280*960 | 1280*800 | 1024*768 /kérésre/


1266*768 | 1280*960 | 1280*800 | 1024*768 /kérésre/

 
1266*768 | 1280*960 | 1280*800 | 1024*768 /kérésre/
A portáltulajdonos szekció pedig csak fejlécre korlátozódik, bocsi:D Nem volt erőm a fejlécekre MINTA feliratot rakni,hiszen ingyenes,és elvihető:) persze a forrás címet ne szedjétek le róla. A ti érdeketekben,szóljatok és leveszem ha elvittétek,és nem kerül ki 2 oldalra ugyanaz;)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése