skip to main | skip to sidebar

2012. december 26., szerda

Timberlake vs Maroon5

Tudom,erről már van modul mégpedig itt az oldalon,de most megláttam ezt a videot,és muszáj volt megosztanom veletek:) A video tartalma egy Justin Timberlake és egy Maroon5 fellépés ugye a Victoria's Secret divatbemutatón,ahol idén Justin Bieber lépett fel.. (megtiszteltetésnek veheti Bieber..)
Szóval ez amolyan összehasonlító video.. belőlem most egy csepp elfogultság sem beszél, az első Timberlake szám unalmas volt,még a modellek mellett is,én beletekertem bevallom őszintén. Semmi lélek nem volt az előadásban,bár nem is beszélhetünk valami nagy éneklést és előadást igénylő számról,az tény és való igaz.. de csak azt láthattuk végig,ahogy Timberlake uraság csorgatja a nyálát a modellekre.. A Maroon5 természetesen imádnivaló volt,a dal jó, ütős és Adam hangja mesés:) Egyébként nem csak én gondolom így, a modellek a színfalak mögött majdnem elaléltak,hogy ez a szám megy, amint függöny takarja őket,táncikálnak és éneklik a dalt:D Sőt,az egyik modell a színpad végére érve is énekli az adott sort a 'moves like jagger'-ből.. :) Egyedül Anne V rág le engem is a videoban,ajj Adam,annyi szép lány közül miért ő kellett?:/

Ti mit gondoltok?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése