skip to main | skip to sidebar

2012. november 23., péntek

4.0 stílusváltás

mint látható volt,órák óta dolgoztam a lapon,majdnem az egész délutánom ráment. vissza akartam váltani a kinézetet,mert nem lehetett kommentelni, és a föoldalon kívül egyik menüpont sem modul nem volt elérhető. meg amúgy sem volt az én világom a html,csak még sosem volt hasonló kinézetem sem,és nagyon vonzott. de sokkal több munka van benne,és a lapot is jobban lassította a sok kép. a mostani kinézet sokfajtaképpen nézett már ki,de végülis sikerült a fontos dolgokat amiket elképzeltem megvalósítani:) szóval nagyon örülök^^ most ez a kinézet egy jó darabig maradhat,mert egyedi és praktikus is:) a navigáció és az elitek is frissültek,hamarosan majd a munkálatok is fognak, hogy minden passzoljon:) ha bármi gond lenne a felbontással,vagy valami,nyugodtan szóljatok:)
és egyébként minden sjaát készítés,ötlet:P
jaaa,és a föoldalt a fejlécről éritek el^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése