skip to main | skip to sidebar

2012. november 10., szombat

heti animáció #1

szóval bár visszajelzés nem volt,hogy legyen-e de úgy döntöttem márcsak magamnak is fogok ilyet:D szóval hetente egyszer lesz animációs post,igyekszem mindig ugyanaznap még nem döntöttem el pontosan mikor,de vagy péntekenként vagy szombatonként:) nehéz döntés volt,hogy mi legyen ezen a héten felül,de végülis ez a pár animáció mellett döntöttem:) nektek melyik tetszik a legjobban?:)
ó,és tudom,hogy nem én készítettem az animációkat,de azért megkérek mindenkit ,hogy csak megnézésre esetleg saját gépre való letöltésre használja,mert mégiscsak én kerestem,és töltögettem fel a tárhelyemre egyenként..
és bocsi a kis méretért,de nem akartam túlzottan foglalni a hírek helyét,a többi teljes méretben a tovább után:)
 
 
 


 
 
 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése