skip to main | skip to sidebar

2012. november 2., péntek

Érdekességek

UPDATES: elérhető már a maroon5 alapok és a maroon5 érdekességeknél is egy modul:)

» számaik ismertebb sorozatokban


aki fenntvolt a lapon,láthatta,hogy készültek modulok, és a navigáció is ide-oda vándorolt,de csak nem akart sikerülni úgy ahogy akartam. szóval egyenlőre ez az undorító elrendezés van,amíg kitalálok valamit. már elnyerte a navigáció a végleges formáját,ráment körülbelül 2 órám,de nekem így tetszik,remélem nektek is:) már említettem,hogy modulok,igen,az érdekesség menüpontba töltögettem fel pár érdekesebb dolgot,említenem sem kell szerintem mennyi dolgom volt velük, keresgélni,átírni,képeket csinálni,stb.. és tényleg érdekesek,remélem elolvassátok majd:)

szóval az említett modulok:

» meztelen fotósorozata
» a nagy bocsánatkérés
» ex-barátnős meztelen fotósorozat
» Victoria’s Secret divatbemutatón
» lyukas nadrág
» Jennifer Love Hewitt is oda van érte
» meleg?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése