skip to main | skip to sidebar

2012. november 3., szombat

a telenor plakátján

ma pesten jártam,és útközben 2szer is sikerült gyors pillantást vetnem a telenor plakátjára,amin a hirdetés szerint ha most veszünk telefont,sok extra ingyen zenét kapunk,ennek illusztrációjaként pedig a 'one more night' van a telefon lejátszójában,jól láthatóan ,hogy Maroon5 :) képet sajnos nem sikerült készítenem, de felnéztem a telenor honlapjára,és a hirdetés ott is megjelent avval a bizonyos képpel,bizonyára nem pontosan ugyanúgy de a kép a lényeg:)
és csak úgy mellesleg a 'moves like Jagger' -t adták a rádióban;)
ezt modulba is foglaltam, mint maroon5 érdekesség,és a képen az Adamet én raktam oda,csak kicsit felvidítani a képet:) és tegnap félálomban megcsináltam a hiányzó 'tetoválásai' modult is,remélem azért lesz aki elolvassa:)

» tetoválásai
» telenor plakáton a maroon5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése