skip to main | skip to sidebar

2012. november 23., péntek

miley koppintja a maroon5ot?

ezt a képet ma találtam,mint kiderült Miley Cyrus hivatalos oldala hasonló piros nagy M betűs képekbe van bujtatva. mindenkire rábízom,hogy mit gondol,de szerintem itt azért egyértelmű a dolog. a maroon5 már sokkal régebb óta zenél,mint miley és már a hand all over albumon is a tipikus maroon5 M betű díszeleg. Most lehet mondani,hogy a maroon5-nak van benne más szín a közepén,de istenem!! azért elég gáz,hogy még a betűtpius is ugyanaz:D számomra rögtön a maroon5 ugrott be,és az alapján,hogy külföldön most adam levine és a the voice miatt milyen ismert,és népszerű nem csoda.


nektek mi a véleményetek?:)

frissítés: ide is reagálnék Réka üzenetére a csetben,ha nem probléma. szóval nem,nem gondolom,hogy Miley tehet arról,hogy a neve Mmel kezdődik.. illetve mégis,mert eredetileg a neve Destiny Hope Cyrus volt ha jól tudom,csak ő változtatta meg.. de tényleg:D félretéve ezt a dolgot, tudom,hogy rosszul választottam képet,mert így annyira tényleg nem szembetűnő a dolog,de hamarosan berakok mégegyet amin azért jobban látszik. * még egymásra is raktam a 2 logot,szerintem eléggé szembetűnó,hogy a betűtipus majdnem egy és ugyanaz* de a lényeg,ahogy a csetben is írtam,hogy ha van egy vállalat (a csetben egy bankos példát használtam) és ugyanaz a kezdőbetű akkorsem használnak mégcsak hasonló arculatot sem az esetleges 'utánzók', kiírják az egész nevet,teljesen más betűtipust választanak,stb.. és az,hogy kisbetűvel írtam a nevét természetesen nem azért volt,mert így próbáltam jelezni,mennyire nem tisztelem. ez csak a lustaságomnak fogható fel,sokszor elhagyom a nagybetűs mondat elejét is,mert elég sokat írok,és megzavar,hogy meg kell nyomni még mellé még egy gombot. a hibát javítottam,elnézéseteket kérem.
és egyébként tényleg örülök annak,hogy kommentelted a dolgot,mert nem véletlenül volt itt a végén,hogy nektek mi a véleményetek:) kultúrált formulában volt megírva,ezt külön értékelem,de legközelebb remélem a kommentelést választjátok majd,hogy ne ilyen formában kelljen válaszolnom,hanem írhassak én is kommentet:)


© saját cikk

2012/2013. adamLEVINEhungary.blogspot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése